De kerkbode "Rondom het Woord" verschijnt wekelijks en is een officieel orgaan van de Hervormde Gemeente te Putten.

Verschijningsdata kerkbode 2024

Eindredactie

Ds. A.L. van Zwet Zuster Jouwstrastraat 15 3882 WZ  Putten

Kopij
Uiterlijk maandagmorgen vóór 12:00 uur bij de administratie bezorgen, bij voorkeur via het volgende email-adres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Advertenties
Opgave, eveneens maandagmorgen vóór 12:00 uur bij de administratie bezorgen, bij voorkeur via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Abonnementenadministratie 'Rondom het Woord'
Aanmeldingen, mutaties of beëindiging van een abonnement op 'Rondom het Woord' kunt u het beste doorgeven via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
of u kunt het doorgeven tijdens de openingstijden van het Kerkelijk Bureau.

Abonnementsprijs vanaf 2022
€ 37,50 per jaar
€ 47,50 postabonnement

Bankrekening 'Rondom het Woord'
Het bankrekeningnummer dat u kunt gebruiken voor het overmaken van het abonnementsgeld is:
IBAN: NL 62 RABO 0373727232  t.n.v. Adm. 'Rondom het Woord'

Bezorging
Wijziging van tijdstip melden klacht bezorging kerkbode per 1 mrt. 2024

Wekelijks (m.u.v. de vakanties) wordt de kerkbode bij u bezorgd voor vrijdag 17.00 uur. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u dit doorgeven tot vrijdagavond 21.00 uur per mail via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of per app op 06-82499414. Per telefoon kunt u dit doorgeven op vrijdagavond van 19.00–21.00 uur op telefoonnummer 06-82499414. Er zal dan geregeld worden dat u alsnog de kerkbode krijgt voor de zondag.

U kunt deze gegevens ook vinden in het colofon op de achterzijde van de kerkbode en op www.hervormdputten.nl.

Druk en Afwerking
Reprovinci, www.reprovinci.nl