Er wordt wekelijks heel wat georganiseerd binnen onze kerkelijke gemeente. Voor alle leeftijden zijn er wel activiteiten. Gebed in en voor de gemeente is daarbij onmisbaar. Daarmee belijden we onze afhankelijkheid van de Heere God in dit alles en zien we uit naar Zijn onderwijs en zegen.

De gebedskring wordt bezocht door jongeren en ouderen die roepen om de Geest van de genade en van de gebeden in het verlangen daarmee de gemeente te mogen dienen.
Er wordt o.a. gebeden voor: een geestelijke herleving, predikanten en ambtsdragers, vreugde en nood in de gemeente, kerkenwerk, sociale noden, de overheid en voor ons dorp.
Natuurlijk wordt er ook gedankt voor het goede wat wij uit Zijn hand mogen ontvangen. In bidden en danken mogen wij zo de gemeenschap der heiligen ervaren.

Wij nodigen u van harte uit de gebedskring te bezoeken in De Aker, elke donderdagavond van 19.00 tot 19.45 uur. Er is ook een gebedskring in de Korenschoof (elke 2-de donderdag van de maand) en in de Arendshof.

Wilt u meer weten? Neem dan contact op met:

Collectes

Uw gave geven aan de collecte is ook mogelijk tijdens het meekijken vanuit huis. Onze voorkeur van geven gaat uit naar het gebruik van onze eigen app 'Hervormde Gemeente Putten'

collecte hgp

HervormdPuttenApp QRCode

Uiteraard is het altijd mogelijk om uw bijdrage over te maken op de bankrekening van Kerkbeheer en/of Diaconie.

Mocht kijken via site niet lukken kijken dan via: