Collectebonnen zelf ophalen

Op het Kerkelijk Bureau zijn op dinsdagochtend van 9.00 - 12.00 uur collectebonnen te koop

Aantal op kaart per bedragsoort Totaal bedrag per kaart
20 x 65 eurocent = 13 euro per kaart
20 x 1,30 euro = 26 euro per kaart
20 x 2 euro = 40 euro per kaart
10 x 5 euro = 50 euro per kaart
5 x 10 euro = 50 euro per kaart

Betaalt u de collectebonnen per pin, dan kunt u uw bankafschrift als bewijsstuk gebruiken voor eventuele giftenaftrek bij uw opgave voor de inkomstenbelasting.

.

collectebonnen bestellen

Het is ook mogelijk om bovenstaande collectebonnen te bestellen via de webshop. Met name handig voor iedereen die niet in staat zijn om tijdens de openingstijden van het Kerkelijk Bureau langs te komen.
Via de knop hierboven komt u terecht op de website van SKG Collect, welke als het 'digitale loket' van ons kerkelijk bureau fungeert. De collectebonnen worden via onze vrijwilligers bij u thuisbezorgd! Bij bestelling vóór dinsdag, worden de bonnen nog voor het weekend bezorgd. Voor elke bestelling wordt € 0,50 administratiekosten in rekening gebracht. Nadat u uw bestelling hebt ingegeven, kunt u het bedrag via iDeal betalen.

Via SKG Collect is het ook mogelijk om een gift over te maken voor bijvoorbeeld Kerkbeheer, diaconie of een ander doel. Dit doel kunt u aangeven bij de rubriek opmerkingen. U kunt dit doen op naam, maar ook anoniem.

Vanaf het moment dat de actie kerkelijke bijdrage van start gaat, kunt u ook uw toezeggingen en betalingen hiervoor doen via onze webshop. Hiervoor hebt u een registratienummer nodig. Dit nummer ontvangt u samen met een toelichting bij de uitreiking van de enveloppen voor de actie Kerkbalans.

Bestelt u uw collectebonnen via de website voor dinsdagochtend 8.00 uur, dan worden deze nog dezelfde week bij u thuisbezorgd.

De collecten tijdens de diensten deze maand

dag   datum     1e collecte 2e collecte Busjes Avondmaal
zo 3-mrt 4e lijdenszondag / Bediening HA Kerkbeheer   Diaconie IZB Avondmaal collecten
zo 10-mrt 5e lijdenszondag Kerkbeheer Fonds lokale ondersteuning IZB
wo 13-mrt Biddag Jeugdwerk Diaconie IZB
zo 17-mrt 6e lijdenszondag Kerkbeheer EBC - 't Harde IZB
zo 24-mrt 7e lijdenszondag Pastoraat Diaconie IZB
vr 29-mrt Goede Vrijdag Kerkbeheer Diaconie IZB
zo 31-mrt 1e Paasdag Kerkbeheer Diaconie Kerkbeheer - instandhouding 5 predikants plaatsen

ANBI-nummer Hervormde Gemeente Putten

Voor uw jaarlijkse belastingaangifte heeft u bij het opgeven van giften ook het ANBI-nummer van onze gemeente nodig.
Het ANBI-nummer van de Hervormde Gemeente Putten is 002717281.