KINDEROPPAS 17 Maart

Het thema van de kinderoppas is:

Hosanna, de Koning komt!

Oppasdienst:

9.30 uur Oude Kerk (in De Aker):

mw. Janneke v.d. Brink, mw. Eileen van Dalen, Elise Aalten en Petra Dokter.

9.00 uur Nieuwe Kerk:

mw. Erit v.d. Ridder, mw. Klaske Plug, mw. Janieke de Ruiter en Tamara van Dasselaar.

16.15 uur Nieuwe Kerk:

mw. Gesine Brendeke en Lise Voortman.

9.30 uur Zuiderkerk:

mw. Annelie van Roselaar, mw. Marianne Grevengoed, mw. Anita van Winkoop, Vera van Dam en Thijs van Roselaar.

Uw kinderen zijn van harte welkom!

Heeft u vragen over de kinderoppas, neem dan contact op met één van de coördinatoren:

Oppas 862 1705404387841

Contactadressen kinderoppas: