Tempo organiseert gezellige zaterdagavonden voor tieners op het Voortgezet Onderwijs t/m 15 jaar in de Arendshof.

Op zo’n avond kunnen de tieners buiten Panna spelen, of binnen in de kelder diverse activiteiten ondernemen zoals tafeltennis, tafelvoetbal, poolen of diverse andere (bord)spellen. Aan de bar kan er fris en repen gekocht worden.

Halverwege de avond denken we na over iets belangrijks uit de Bijbel d.m.v. een korte meditatie. En natuurlijk is er tijd om bij te kletsen met je vrienden en vriendinnen.

Het doel van Tempo is om een relatie met de tieners op te bouwen en de lijn met onze gemeente en de kerk in het algemeen vast te houden in deze leeftijdsfase.

Relatie met God

• Tieners laten nadenken over hun eigen band met God.
  • De tieners een kernachtige Bijbelse boodschap meegeven die in ‘hun wereld’ past.
  • De tieners stimuleren een persoonlijke keuze voor God te maken.
  • Tieners op een actuele manier laten zien wie God is en voor hen wil zijn.
  • De tieners laten nadenken over Gods liefde voor ons en de liefde voor de medemens.

Relatie met het Tempo team

• De tieners iets meegeven d.m.v. de meditatie of gesprek met een Tempo teamlid.
  • De tieners betrokken houden en te maken in de gemeente.
  • De tieners uit de kerk bij elkaar houden.
  • De tieners een gezellige avond bezorgen.

Relatie met elkaar

• De tieners leren elkaar kennen.
  • De tieners nemen klasgenoten en niet christelijke vrienden mee naar TeMPo avonden.
  • De tieners met elkaar in contact te brengen en vriendschappen opbouwen.

Wij zijn elke zaterdagavond open, met uitzondering van de zomervakantie.

Tempo is ook te vinden op facebook:Facebook Tempo

Ook zijn we te vinden op Instagram: Instagram Tempo

Coördinator Tempo