In elke wijk van onze Hervormde gemeente doen twee EC leden bezoekwerk. We zoeken contact met gemeenteleden die niet meer zo actief meeleven met de gemeente. We proberen hierbij op een open en informele manier onze belangstelling te tonen. Graag maken we kennis met hen, in de hoop dat de kerk iets voor hen kan betekenen, en zeker ook om het evangelie ter sprake te brengen. Juist de openheid vinden we belangrijk, zodat er alle ruimte is voor vragen, kritiek, het bespreken van misverstanden uit het verleden misschien. We willen graag dat de kernpunten van de bijbelse boodschap helder mogen zijn/worden.

Heeft u behoefte aan een gesprek, neemt u dan contact met ons op. Ook als u of jij geen lid bent van onze gemeente maar meer over de kerk / het christelijk geloof wilt weten nodigen wij u uit voor contact  (u bepaalt zelf op welke manier). De  contactpersoon, of één van de bezoekers kan u ook informeren over andere activiteiten in onze gemeente, bijv een cursus of Open Kring voor mensen die geen of nauwelijks een kerkelijke achtergrond hebben.

Voor informatie: de contactpersoon van de bezoekersgroep: