Als Hervormde Gemeente Putten hebben we onze eigen app. Onze kerkapp wordt gemaakt door Donkey Mobile.

iphone app screenshots

Het doel van de app:

• Onderlinge betrokkenheid vergroten.
  • Onderlinge communicatie laagdrempeliger maken.
  • Ondersteunen van kringen, commissie en groepen doordat eigen groepen aangemaakt kunnen worden.
  • Eenvoudig, snel en betrouwbaar kunnen geven aan collecte doelen.
  • Privacy wordt gerespecteerd, je kan zelf bepalen wat er gedeeld word. In tegenstelling tot bijv. WhatsApp hoeven er geen mobiele nummers gedeeld te worden.

Het doel is niet om de website of kerkbode te vervangen, maar het gemeente zijn verder te ondersteunen. Gemeenteleden die geen smartphone hebben of de app niet willen installeren zullen geen informatie missen.

We moedigen groepen/kringen/commissies/verenigingen/kerkenraden aan om hun eigen groep aan te maken binnen de app.
Binnen een groep kunnen onderling berichten uitgewisseld worden en ook agenda items aangemaakt worden. Op die manier kan je precies zien wanneer de volgende bijeenkomst is.

App downloadenqr

De app is in de Google Playstore en de AppStore van Apple te vinden onder de naam van onze gemeente: Hervormde Gemeente Putten.
Je kan ook de QR code scannen met je mobiel.

appstoreplaystore

Uitgebreide informatie

Uitgebreide informatie over het gebruik van de app vindt u op https://app.hervormdputten.nl

aan de slag mobile