VORMING EN TOERUSTING

Uitnodiging avond voor (nieuwe) ouderlingen

We zijn dankbaar dat veel vacatures in de wijkkerkenraden vervuld zijn. Dankbaar dat dit stuk van het gemeentewerk hiermee ook door mag gaan.

Maar dat betekent ook dat er verscheidene nieuwe ouderlingen zijn die voor het eerst de wijk in gaan. Het mooie van het werken in Gods Koninkrijk is dat je het nooit alleen hoeft te doen; God gaat voor je uit.

Maar hoe pak je het aan?

Waar moet je op letten?

Wat komt er allemaal bij kijken?

Om hen daarmee op weg te helpen biedt de commissie ‘Vorming en Toerusting’ een avond voor nieuwe ambtsdragers aan, gericht op de pastorale ouderlingen. We verwachten alle nieuwe ouderlingen maar ook zij die al eerder ouderling waren en nu opnieuw bevestigd zijn.

Andere pastorale ouderlingen en bezoekbroeders zijn natuurlijk ook van harte uitgenodigd maar de nadruk ligt deze avond op de toerusting, uitleg en bemoediging als je (op)nieuw gaat beginnen met bezoekwerk.
De avond wordt gegeven door ds. H(erman) Brendeke en Petra Kiks.

Deze avond is op woensdag 6 mrt. in De Aker, zaal de Vanenburg.

De koffie en thee staan klaar om 19.45 uur, om 20.00 hopen we te beginnen.

Rond 21.30 uur sluiten we af waarna er nog de mogelijkheid is om door te praten.

Alle nieuwe ouderlingen verwachten we zonder tegenbericht.
De ouderlingen en bezoekbroeders, die ook graag aan willen sluiten, vragen we dit even door te geven. Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Met vriendelijke groet,

Commissie Vorming en Toerusting