Afgelopen 06.03.2024 heeft Gijs Termaat afscheid genomen als koster. Gijs is in okt. 2006 begonnen als koster in de Oude Kerk en heeft de Hervormde Gemeente dus bijna

In onze gemeente hebben we de mogelijkheid gekregen om avonden te organiseren voor getrouwde stellen. Mooi dat tijd en aandacht voor onze huwelijken binnen de gemeente ook een plek heeft. We proberen persoonlijke avonden te organiseren waarbij je als stel even echt tijd en aandacht voor elkaar hebt.

Eind mrt. worden de facturen en betaalverzoeken voor het abonnement van de kerkbode verzonden. Wilt u deze voor 19 april a.s. voldoen? De abonnees die jaarlijks van ons een factuur ontvangen, krijgen bij de factuur ook de mogelijkheid om vanaf 2024 toestemming

De Hervormde Gemeente te Putten maakt deel uit van de Protestantse Kerk in Nederland en bestaat uit vijf wijkgemeenten met elk hun

Aanstaande zondagavond is het weer zover. De 12+ commissie van de jeugdraad organiseert weer een ontmoeting met tieners. We zullen as zondagavond de tafeltennistafel🏓, de voetbaltafel en de air hockeytafel klaar hebben staan, je kunt ook gewoon gezellig een drankje drinken aan de bar. En uiteraard doen we de frituurpan aan😋.