Beste bewoners van wijk 3,

D.V. Donderdag 21 maart 2024 wordt de wijkavond voor wijk 3 weer georganiseerd.

We hopen er net als vorig jaar weer een gezellige avond van te maken met veel ontmoetingen.

We beginnen met een gezamenlijke maaltijd (alleen mogelijk bij voldoende kokers) en gaan dan verder met een gezellig spelprogramma. Afsluitend is er ruim voldoende tijd om gezellig na te praten. Iedereen uit wijk 3 is van harte uitgenodigd. Alleen aanschuiven bij de maaltijd of bij het avondprogramma is ook mogelijk.

Opgeven kan digitaal, op de volgende link: http://tinyurl.com/wijkavond-wijk-3

Opgeven kan ook door de papieren uitnodiging in te leveren bij het kerkelijk bureau. Deze uitnodiging zit binnenkort in de bus.

Opgeven kan tot uiterlijk 11 maart.

Hopelijk tot ziens op donderdag 21 maart!

De wijkavond commisie van wijk 3

Wijk 3 wordt begrensd vanaf de hoek Dorpsstraat/Nijkerkerstraat, Husselerweg, Havikstraat, Mennestraat, Rietgansstraat, Kraakweg, door de Stenenkamerseweg (behoort geheel tot wijk­gemeente II) door de as van de Nijkerkerstraat tot aan de grens met de kerkelijke gemeente Nijkerk, daarna door deze grens tot aan de Donkeresteeg, door de Donkeresteeg (behoort voor een deel tot wijkgemeente III en is voor een ander deel kerkelijk Nijkerk), Groot Hellerweg (behoort geheel tot wijkgemeente III), Hellerweg (behoort geheel tot wijkgemeente III), Hooiweg (behoort met uitzondering van nr. 4 (= wijk I) geheel tot wijkgemeente III), door de as van de Roosendaalseweg, Van Geenstraat, de 'Groene Scheg', Engweg, Dorpsstraat tot aan de hoek met de Nijkerkerstraat.