Volgende week zaterdag, D.V. 15 juni, is de slotavond van het Selaproject. Maar liefst 90 zangers hebben zich in de afgelopen weken een meerstemmig repertoire eigen gemaakt.

Op deze slotavond met koor- en samenzang sluiten zij het project van dit jaar af met het zingen van 11 prachtige liederen rondom het thema ‘Wederkomst’. Ook zijn er 4 samenzangen: ‘Wat zal de wereld mooi zijn op die dag’; ‘Een toekomst vol van hoop’; ‘Lichtstad met uw paarlen poorten’ en ‘Eens als de bazuinen klinken’. De toegang is vrij, met dank aan Kerkbeheer voor het beschikbaar stellen van de kerk tijdens de repetities en deze slotavond. De kerkdeuren van de Oude Kerk gaan om 19.00 uur open, de avond begint om 19.30 uur met het mooie ‘Geef ons vrede’. Muzikale medewerking wordt verleend door Erik van Hemel op gitaar, Arjan Kok op piano, Hans van Raalte op drums en Geke Timmer op viool. Het Selaproject is een initiatief van Martine van den Hazel (dirigent), Marieke Propitius en Petra Mouw.