Passie-paasconcert

Van 31.03.2023 19:30 tot 31.03.2023 21:30
Categorieën: Concerten
Op vrijdag 31 mrt. geven het Ermelo’s Mannenkoor o.l.v. Ab Weegenaar en de Chr. Gem. Zangvereniging ‘t Zuiderkoor o.l.v. Albert van Maanen een Passie- en paasconcert in de Hersteld Hervormde Kerk, Henslare 2 te Putten. Medewerking wordt verleend door: ds. P.C. Hoek, opening en sluiting, Roelof van Middendorp piano en Bert Elbertsen orgel. Er worden veel bekende paasliederen gezongen door beide koren en tot slot de gezamenlijke koren met samenzang van de gemeente het mooie lied “U zij de glorie”. Het belooft een prachtige zangavond te worden. U komt toch ook? De avond begint om 19.30 uur, kerk is vanaf 19.00 uur open. De toegang is gratis; wel is er een collecte ter bestrijding van de onkosten.