Aanvraag kerkeklijke huwelijksbevestiging en inzegening van een lid van eigen gemeente

Trouwdatum(d-m-j):(*)
Ongeldige invoer

Voordat je een datum invult, raadpleeg dan eerst de agenda van de kerk om te controleren of deze datum nog niet bezet is.
Oude Kerk
Nieuwe Kerk
Zuiderkerk
Kerkgebouw:(*)

Andere locatie aangeven

Tijdstip:(*)

Predikant:
Ongeldige invoer

Als jullie nog geen contact gehad hebben met de predikant(wijkpredikant van de bruid) over de datum en tijdstip, dan dit graag z.s.m. doen!
Gegevens van de bruidegom
Achternaam: (*)

Roepnaam:(*)

Volledige voornamen:(*)

Geboortedatum:(*)
Ongeldige invoer

Bent u dooplid belijdend lid of anders:(*)

Geboorteplaats:(*)

Adres:(*)

Postcode en woonplaats:(*)

Emailadres:(*)

Gegevens van de bruid
Achternaam: (*)

Roepnaam:(*)

Volledige voornamen:(*)

Geboortedatum:(*)

Geboorteplaats:(*)
Ongeldige invoer

Bent u dooplid belijdend lid of anders:(*)

Adres:(*)

Postcode en woonplaats:(*)

Emailadres:(*)

Gegevens nieuw adres
Straat, postcode en woonplaats:(*)

Ongeldige invoer

Het bruidspaar regelt zelf een organist. Neem contact met hem/haar op voor eventuele vragen en de financiële afhandeling. Dit gaat buiten het Kerkelijk Bureau om. Laat de organist tijdig weten aan de predikant en aan het Kerkelijk Bureau (mail uiterlijk vier weken van te voren naar kb@hervormdputten.nl - als de organist bij het invullen van het formulier nog niet bekend is).
Beschikbare organisten(*)

Naam organist:

Als de trouwdienst plaatsvindt in één van onze kerken, wordt er een DVD gemaakt van de trouwdienst. (standaard) Wilt u liever een digitale versie vul de velden hieronder in.
DVD of Digitaal(*)

Graag naam en tel. van de ceremoniemeester:

Liturgie
Er worden 100 (zwart-wit) liturgieën gekopieerd door het Kerkelijk Bureau. Mochten jullie meer exemplaren nodig hebben, geef dan hier het gewenste aantal aan. Indien jullie zelf voor de liturgieën zorgen en vermenigvuldigen, dan kunnen jullie dat hieronder aangeven.
Aantal exemplaren

Wij verzorgen dit zelf:

Huwelijksvoorbereiding
Onze gemeente vindt het belangrijk om stellen die het voornemen hebben om te gaan trouwen toe te rusten. Daarom bieden we als gemeente de cursus ‘Klaar voor de Start’ aan. T.z.t. wordt door de leiding van 'Klaar Voor De Start' contact met jullie opgenomen.
Kerkbode
Blijven jullie in de Hervormde Gemeente van Putten kerken, dan ontvangen jullie een jaar lang gratis de kerkbode ‘Rondom Het Woord’. Deze ontvangen jullie op de eerste verschijningsdatum van jullie trouwmaand. Na afloop van dit gratis abonnement zullen jullie worden benaderd met de vraag of jullie een (betaald) abonnement willen afsluiten op de kerkbode.
Kosten
De kosten voor de trouwdienst bedragen € 275,- indien de huwelijksinzegening in één van de kerken van de Hervormde Gemeente van Putten plaatsvindt. * Wanneer de trouwdienst op een andere locatie in Putten plaatsvindt, dan bedragen de kosten € 110,-. Hiervoor ontvangen jullie een factuur. Na betaling is de reservering definitief.
Zijn er nog vragen of opmerkingen:

(*)