Kerkbeheer heeft in zijn onlangs gehouden vergadering een afvaardiging van de Snuffelhalcommissie mogen ontvangen bestaande uit

Jan Verhoef, Wilma Loedeman en Jan van den Bor. Reden hiervan was dat zij gedurende het jaar 2023 weer een positief financieel resultaat hebben geboekt. Uit handen van Jan van den Bor heeft Kerkbeheer een cheque van € 12.000,-- ontvangen, wederom een bedrag om dankbaar voor te zijn. Dit prachtige resultaat is te danken aan een grote groep enthousiaste vrijwilligers. De extra verdiepingsvloer welke het afgelopen jaar is gerealiseerd staat inmiddels vol met meubels die gretig aftrek vinden. Mooi om te zien dat mensen van buiten de gemeente de Snuffelhal weten te vinden en regelmatig terugkomen om te kijken of er weer iets van hun gading is. Kerkbeheer wil de gift besteden om het interieur van de Nieuwe Kerk op te frissen, waaronder het lakken van de kerkbanken. Daarnaast is de geluidsinstallatie aan vervanging toe en worden er beamers geplaatst. Kerkbeheer is dan ook zeer dankbaar met deze financiële ondersteuning.

Namens het College van Kerkrentmeesters

Foto Kerkbeheer