Aanvraag kerkelijke huwelijkbevestiging en inzegening voor niet leden van de Hervormde Gemeente Putten

Trouwdatum(d-m-j):(*)

Gegevens van de bruidegom
Achternaam: (*)

Roepnaam:(*)

Lid van welke kerk(*)

Adres:(*)

Postcode en woonplaats:(*)

Telefoonnummer:(*)

Emailadres:(*)

Gegevens van de bruid
Achternaam: (*)

Roepnaam:(*)

Lid van welke kerk(*)

Adres:(*)

Postcode en woonplaats:(*)

Telefoonnummer:(*)

Emailadres:(*)
Ongeldige invoer

Aanvraag kerkelijke huwelijksbevestiging en inzegening. Voordat je een datum invult, raadpleeg dan eerst de agenda van de kerk om te controleren of deze datum nog niet bezet is.
Oude Kerk
Nieuwe Kerk
Zuiderkerk
Kerkgebouw:(*)
Please tell us how big is your company.

Tijdstip:(*)

Naam predikant:

Predikant van welke gemeente
Ongeldige invoer

De trouwdienst valt onder de verantwoordelijkheid van de kerkelijke gemeente van de predikant.Zij dient ook zorg te dragen voor de ambtsdragers tijdens de trouwdienst. Derhalve zorgt de dienstdoende kerkelijke gemeente ook voor een trouwbijbel.
Het bruidspaar regelt zelf een organist, bij voorkeur een organist vanuit de Hervormde Gemeente Putten. Neem contact met hem/haar op voor eventuele vragen en de financiële afhandeling. Dit gaat buiten het Kerkelijk Bureau om. Laat de organist tijdig weten aan de predikant en stuur de liturgie naar de organist door (uiterlijk een week van te voren)
Beschikbare organisten(*)

Naam eigen organist:

Huwelijksvoorbereiding
Onze gemeente vindt het belangrijk om stellen die het voornemen hebben om te gaan trouwen toe te rusten. Daarom bieden we als gemeente de cursus ‘Klaar voor de Start’ aan. T.z.t. wordt door de leiding van 'Klaar Voor De Start' contact met jullie opgenomen.
De Hervormde Gemeente van Putten zorgt voor de aanwezigheid van een koster.
Als de trouwdienst plaatsvindt in één van onze kerken, wordt er een DVD gemaakt van de trouwdienst. (standaard) Wilt u liever een digitale versie vul de velden hieronder in.
DVD of Digitaal(*)

Het bruidspaar zorgt zelf voor liturgieën.
De kosten voor de trouwdienst bedragen € 385,- (exclusief organist). Na betaling is de reservering definitief.
Eventuele wijzigingen kunnen tot uiterlijk twee weken van te voren worden doorgegeven aan het Kerkelijk Bureau (kb@hervormdputten.nl).
Zijn er nog vragen of opmerkingen:

(*)