Geboortebericht

Deze geboorteopgave wordt verwerkt in de ledenadministratie van onze Kerkelijke Gemeente. Het wordt ook gebruikt bij de afkondigingen voorafgaand aan de kerkdiensten en vervolgens wordt het verzonden naar de predikant van de wijk, waarvan het wijknummer is ingevuld in het formulier.
Geboortedatum invullen als bv: maandag 3 januari 2022(*)

Zoon of dochter(*)

Geboorteplaats(*)
Ongeldige invoer

Roep en achternaam vader(*)
Ongeldige invoer

Roepnaam, achternaam en meisjesnaam moeder(*)

Adres(*)

Volledige voornamen kind(*)

Roepnaam kind(*)
Ongeldige invoer

Roepnamen van broertje(s), zusje(s) of anders eerste kindje

Telefoonnummer(*)

Emailadres(*)

Wijknummer(*)

NIEUW. Ouders kunnen nu ook een geboortebericht op de website en kerkapp laten plaatsen. Vul dan onderstaande vraag in met ja voor vermelding. Als u nee invult komt er geen vermelding op de website en kerkapp.
Vermelding website en kerkapp(*)

Doordat wij regelmatig veel spam ontvangen is deze robot ingesteld. Klik op het witte vierkantje en volg gewoon de instructies op, als je een groen vinkje ziet, druk dan op "Aanmelden".
(*)
Ongeldige invoer

Druk op "Aanmelden" voor verzending en wacht even, dan ontvangt je een e-mail van je aanmelding