Al bijna 50 jaar is De Aker het kerkelijk centrum voor onze gemeente en vinden er vele activiteiten plaats. Om dit in de toekomst te kunnen Verbouwing De Aker

blijven doen op een verantwoorde  wijze is er een plan  gemaakt om De Aker te verduurzamen en te moderniseren/verbeteren. Op 21 mrt. jl. heeft de AK dit unaniem goedgekeurd en nu kunnen we starten met de uitvoering van dit plan. Komend half jaar zal dit gerealiseerd moeten worden, zodat we in het najaar het 50-jarig jubileum in een mooie, vernieuwde en duurzame Aker kunnen vieren. Graag roepen we uw hulp in voor dit plan, zowel zakelijk als particulier! Voor meer informatie verwijzen we u naar de flyer die vandaag bij deze kerkbode is bezorgd. We zien uit naar uw reacties!