Vanuit de Evangelisatie Commissie wordt de volgende bijbelcursus aangeboden:

De open kring

Bent u nieuwsgierig naar het christelijk geloof? Wilt u meer weten van de Bijbel? Heeft u vragen over de kerk?
De Open Kring is voor mensen die op een ontspannen manier met elkaar willen praten over de Bijbel en het geloof. We willen samen open en eerlijk nadenken over vragen op dit gebied. De kring (maximaal 10 deelnemers) staat onder leiding van twee gemeenteleden en komt één keer per maand bij elkaar bij iemand thuis. De Open Kring wordt u aangeboden door de Hervormde Gemeente te Putten (Oude Kerk).

Heeft u belangstelling of vragen, neem dan contact op met Greet van den Pol-Schipper tel. 357827 of stuur een e-mail naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Online Bijbel Cursus. Zoals de naam al aangeeft kunt u deze cursus online volgen. Klik op de volgende link om de cursus te starten:

Je wilt graag iets van je geloof vertellen aan niet-christenen, maar wanneer en hoe doe je dat? En wil die ander dat wel? In de cursus ‘Woorden vinden’, bekijken we met elkaar wat een goed gesprek mogelijk maakt: luisteren, het stellen van de juiste vragen, aanknopingspunten ontdekken en je eigen geloof verwoorden. De cursus biedt geen papiertje met de antwoorden, wel duidelijke handreikingen om de basis te leggen voor een goede ontmoeting en de mogelijkheid om te oefenen.

Voor meer informatie:
Greet van den Pol-Schipper