De komende weken zullen er diverse werkzaamheden plaatsvinden in de Nieuwe Kerk. De bestaande geluidsboxen worden vervangen, ook worden er twee beamers

en projectieschermen geplaatst zoals in de Zuiderkerk.

Het interieur van de Nieuwe Kerk is toe aan een schilderbeurt. Wanden, deuren en kozijnen worden voorzien van een nieuwe verflaag. Ook de kerkbanken krijgen een nieuwe laklaag. Tevens wordt ook het toilet in de ‘achterzijde’ van de kerk gerenoveerd. De Technische Commissie heeft hier bijna twee weken voor uitgetrokken. Er worden steigers in de kerkzaal opgebouwd. Dit betekent dat de Nieuwe Kerk één zondag niet gebruikt kan worden voor de zondagdiensten.

Zondag 4 febr. zijn er geen zondagdiensten in de Nieuwe Kerk. De ochtenddienst wordt verplaatst naar 8.30 uur in de Oude Kerk. De dienst van 16.15 uur komt te vervallen.

bb7f063f 22fb 4f54 b4af f421f00d63bb22059