Concert Vaya con Dios

Van 29.10.2016 20:00 tot 29.10.2016 22:00
Categorieën: De gemeente

Op D.V. zaterdag 29 oktober geven wij - Christelijk Vocaal Ensemble 'Vaya con Dios' - een concert in de Lukaskerk te Ermelo. Het ensemble brengt onder leiding van Gusanne van den Brink het Requiem van Fauré ten gehore en na de pauze zullen er stukken van onder andere Duruflé, Kodály, Poulenc & Whitacre gezongen worden. Een afwisselend programma met het thema 'Colours of life', dat begeleidt wordt door Joke Hooikammer op orgel en piano. Toegangskaarten á € 10,- (kinderen <12 jaar gratis) zijn verkrijgbaar via de koorleden, bij het Boekpunt, VVV Putten, Riemer & Walinga, VVV Ermelo en aan de deur. Het concert begint om 20.00 uur, de kerk is vanaf 19.30 uur open. Van harte welkom! Voor meer info: www.vayacondios.eu.