Vrouwen in Contact – Zuid

Van 15.09.2015 20:00 tot 15.09.2015 22:30
Categorieën: De gemeente

Hierbij nodigen wij u/jou van harte uit op dinsdagavond 15 september 2015 in de zaal bij de Zuiderkerk, Beulekampersteeg 3 in Putten. Wij hebben voor deze avond Carianne Ros uitgenodigd. Carianne is getrouwd met David en moeder van drie dochters. Ze heeft een praktijk als christentherapeut en is een veelgevraagd spreker voor lezingen en workshops. Ook heeft ze verschillende boeken geschreven. Voor wie iets meer over haar wil weten, neem eens een kijkje op haar website: http://www.totalbalance.nl.

Het thema voor de lezing die ze bij ons komt houden is: ‘Rust vinden aan de voeten van Jezus’. Zij zegt hier zelf het volgende over: ‘De meeste mensen zijn druk. Druk met hun bezigheden, druk met hun werk, druk met de kerk, familie, vrienden, sociaal media……

Ze moeten heel veel ballen in de lucht houden, maar verlangen maar één ding: rust.

Wat is er heerlijker dan werkelijk te kunnen zitten aan de voeten van Jezus, zodat je door de dag heen energie hebt en nieuwe kracht krijgt om alle dingen te doen die op je bordje liggen? Jezus zei: ‘Ik geef je mijn vrede, een vrede die de wereld niet geven kan’.

Kom en ontvang van de vrede en rust die Jezus je wil geven.’

Het belooft een mooie avond te worden. We nodigen jullie allemaal van harte uit om hierbij aanwezig te zijn. Neem gerust je moeder, zus, vriendin, buurvrouw enz. mee.

De avond begint om 20.00 uur, inloop vanaf 19.30 uur. Plaats: Zuiderkerk, Beulekampersteeg 3 in Putten. De toegang is gratis, wel wordt er een collecte gehouden voor de bestrijding van de onkosten. Opgeven kan bij Jannet Tomassen via de mail ttomassen@filternet.nl of telefonisch 0341-361005. Weet je welkom!

Contactpersoon Vrouwen in Contact – Zuid: Jeannette Roordink, tel. 0341-492600.