Bij het verschijnen van deze kerkbode zijn, wanneer er zich geen problemen hebben voorgedaan, de collectebusjes bij de uitgang vervangen. Dit betreft alle busjes in de drie kerkgebouwen. De busjes waren al langere tijd aan vervanging toe. Wie weet hoe lang ze er gehangen hebben? En aan hoeveel doelen er via deze busjes is bijdragen!

De afgelopen maanden is diaken en timmerman Wim Doppenberg bezig geweest om de 42(!) eikenhouten busjes vakkundig te maken. Toen ze klaar waren heeft diaken en schilder Remco Kleijer zijn expertise ingezet. Het resultaat mag u komende zondag bewonderen in de kerk. Op de busjes zal een NFC-tag worden geplaatst zodat gasten zonder contanten hun bijdrage aan de collecte digitaal kunnen geven. De kosten van de collecten bussen worden betaald uit de bijdrage van De Snuffelhal.

Heeft u interesse in een oud collectebusje?

Neem dan contact op met Gert-Jan Kroon, zijn contactgegevens staan boven deze rubriek bij de functie van penningmeester.