Startdag 2021 18 september

Van 18.09.2021 00:00 tot 18.09.2021 00:01
Categorieën: Startweekend

U/Jij kunt zich alleen digitaal opgeven voor de startdag van de Hervormde gemeente. Met deze dag starten we het kerkelijk seizoen. Klik op deze link Hervormd Putten

Ná het jaarthema van 2020, ‘Goed om te horen’, gaan we nu aan de slag met ‘Geloven is doen’.

God geeft ons veel zegeningen en we mogen hiervan ook uitdelen aan anderen.

De startdag vindt op verschillende plekken plaats en u/jij kunt zich dus voor meerdere onderdelen opgeven. Mocht er tegen die tijd andere maatregelen gelden dan brengen wij u hiervan op de hoogte.

Het belooft een mooie dag te worden die in het teken staat van ontmoeting.

***********************************************************************************

In grote lijnen ziet het programma van de dag er als volgt uit:

10.00 – 13.00: Speel- en beleefboerderij ‘De Roosendaal’

17.00 – 19.00: Running dinner

20.00: Concert van Matthijn Buwalda (opgave gaat via kerktijd.nl)

Graag tot dan!

Opmerkingen, vragen, ideeën en wat nog meer nodig is om deze dag compleet te maken kunnen gemaild worden naar startweekend@hervormdputten.nl
Voor deelname aan deze dag zijn geen kosten verbonden, mocht u een vrijwillige bijdrage willen geven voor deze dag is dat mogelijk. O.a. bij Speel- en beleefboerderij De Roosendaal en in de avond bij het concert zal in de kerk een busje staan. Ook doormiddel van een QR code die u op deze dag terug zal vinden bij het running dinner is dit mogelijk.

Start weekend 2021