Openstelling Oude Kerk 2022

Deze zomer mogen wij op woensdag en zaterdag de deuren van de kerk weer openen voor publiek.

Op woensdag is de kerk van 10.00 tot 12.00 open van 13 juli t/m 17 augustus en op zaterdag is de kerk open van 13.00 tot 16.00 van 2 juli t/m 27 augustus.

U bent van harte welkom om op deze momenten binnen te komen lopen en neem gerust iemand mee die misschien de kerk nog nooit van binnen heeft gezien.

Op woensdag wordt er ook koffie, thee en limonade geschonken.

Wilt u ook voor ons bidden dat wij goede gesprekken mogen hebben met degene die de kerk komen bezoeken. Tijdens de vakantie periode bent u van harte welkom om de Oude kerk in het hart van Putten te bezichtigen.
Het kan best zijn dan u op een zondag al in de Oude Kerk bent geweest. Maar nu kunt u ook op woensdagmorgen een heel anders door de kerk heen lopen.
U kunt komen luisteren naar de Psalmen en andere liederen die door de verschillende organisten ten gehore worden gebracht op het mooie Bätz-Witte orgel.
Of u neemt een kijkje in de consistoriekamer of de grafstenen die nog in de kerk liggen.
Als u zin heeft in een gesprek kunt u één van de vrijwilligers aanschieten, maar u kunt ook in de kerkbank gaan zitten om tot rust te komen.
De koffie, thee of limonade staat voor u klaar en neem gerust uw kinderen mee naar de kerk.

Werkgroep openstelling Oude Kerk