Informatieavond Alpha

Van 08.09.2022 19:30 tot 08.09.2022 21:30
0627205635

Het is nog vakantietijd, maar we wijzen alvast op de startavond van de Alphacursus op 8 sept. a.s. De cursus zelf start op 22 sept. Ken je iemand die meer wil weten over het christelijk geloof? Zit je al jaren in de kerk maar vraag je je toch af wat je nu werkelijk gelooft? Ben je zoekend naar wat nu echt belangrijk is in je leven? De Alphacursus biedt de mogelijkheid om op een ontspannen manier samen met anderen te ontdekken hoe Jezus ‘de Weg, de Waarheid en het Leven’ is. Meer weten? Kom dan, samen met iemand anders of alleen, naar de informatieavond op 8 sept. a.s. De avond wordt gehouden in de grote zaal bij de Zuiderkerk, Beulekampersteeg 5. Aanvang 19.30 u. Meer informatie is te vinden op www.hervormdputten.nl/Geloven/Alphacursus of alieknoppersen@gmail.com; Alpha@kerknetputten.nl Weet je welkom!