Inzameling voedselbank

Van 06.03.2021 10:00 tot 06.03.2021 12:00
Categorieën: inzameling voedselbank
De afgelopen jaren is het een vaste gewoonte om op de Biddag een inzameling voor de voedselbank te houden. In verband met de aanhoudende maatregelen rond het coronavirus wordt de inzameling ook dit keer in aangepaste vorm gehouden. De inzameling wordt D.V. gehouden op zaterdag 6 mrt.  (de zaterdag voorafgaande aan de Biddag). Deze inzameling vindt plaats bij de Andreaskerk (Voorthuizerstraat) tussen 10 en 12 uur ’s morgens. Ook nu doen alle kerken weer mee aan de inzameling en het wordt een ‘drive-in-inzameling’ waarbij u met uw auto, fiets, scooter of ander voertuig,  langs kunt komen en de producten, die u wilt afgeven, worden dan in ontvangst genomen. Informatie over producten en andere bijzonderheden leest u in de kerkbode van volgende week. Het leek ons goed om u en jou alvast op de hoogte te brengen van de datum en tijd van de inzameling.