Kerkdiensten en andere bijeenkomsten vanuit de verschillende kerkgebouwen  worden zoveel mogelijk uitgezonden via het kerkomroepnet. Gemeenteleden die wegens ziekte of andere omstandigheden niet in staat zijn de kerkdiensten te bezoeken kunnen op deze wijze betrokken blijven bij de gemeente.

De Hervormde Gemeente te Putten maakt gebruik van nieuwe technieken die voor internet ontwikkeld zijn. Bij de luisteraar thuis wordt een kastje geplaatst die aangesloten wordt op een internetverbinding.
Er kan een keuze gemaakt worden tussen een audio - of audio/video uitzending.

Bij alleen audio(geluid) uitzendingen krijgt u een kastje dat op internet wordt aangesloten en zelfstandig alle diensten uit zend.
Bij audio/video uitzendingen wordt er een kastje geplaatst dat verbonden is met de TV en worden uitzendingen via de TV uitgezonden met beeld van uit de kerken.
De kosten bij beide mogelijkheden bedragen éénmalig € 45,-- bij installatie en de abonnementskosten bedragen € 60,-- per jaar.

Wel vragen wij aan u om een vrijwillige bijdrage van € 2,-- per maand aan ons over te maken voor de kosten die wij moeten maken om dit alles mogelijk te maken.
Dit kunt u overmaken op IBAN nummer:NL84 RABO 0373727224 t.n.v  CvK Herv. Gem. inz. Kerktel.

Kunt u tijdelijk door ziekte of een ongeval niet naar de kerk dan is het mogelijk om tijdelijk een luisterkastje bij u te plaatsen.
De kosten bedragen € 3,00 per week

Voor technische informatie en installatie kunt u terecht bij:

U kunt ook contact opnemen met het kerkelijk bureau (tel. 351102).