Bestellen van dvd en cd's

Met dit formulier kun je een dvd of cd bestellen. Als je deze week besteld, kunnen ze de volgende week op dinsdagmorgen worden opgehaald bij het Kerkelijk Bureau. Een dvd kost € 10,-- en de cd € 5,-- per stuk.
Ook kan er een digitale versie besteld worden en wordt via Wetransfer toegezonden. Een CD digitaal kost € 5,-- en een DVD digitaal kost € 5,-- dit bedrag moet overgemaakt worden naar: IBAN nummer:NL84 RABO 0373727224 t.n.v CvK Herv. Gem. inz. Kerktel
Welke kerk(*)

Welke dienst, invullen als bv: zondag 8 januari morgendienst van 10.00 uur 2022
Welke dienst(*)

Voorganger(*)

CD, DVD of Digitaal(*)

Aantal(*)

Naam (*)
Ongeldige invoer

Adres, postcode en woonplaats(*)

Telefoonnummer(*)

Emailadres(*)
Ongeldige invoer

Doordat wij regelmatig veel spam ontvangen is deze robot ingesteld. Klik op het witte vierkantje en volg gewoon de instructies op, als je een groen vinkje ziet, druk dan op "Aanmelden".
Recaptcha(*)
Ongeldige invoer

Druk op "Aanmelden" voor verzending en wacht even, dan ontvangt je een e-mail van je aanmelding