Met dit formulier kun je in één van onze kerken een reservering maken voor concerten, zanguitvoeringen of ander bijeenkomsten. Voordat je een datum invult, raadpleeg dan eerst de agenda van de kerk om te controleren of deze datum nog niet bezet is. Oude Kerk       Nieuwe Kerk        Zuiderkerk

In welk kerkgebouw wilt u reserveren
Datum reservering  26-10-2017
Tijdstip: begintijd - eindtijd
Wat wilt u organiseren

Welk kerkgebouw

Raadpleeg eerst of de locatie beschikbaar is klik op de onderstaande link van het gebouw

Oude Kerk       Nieuwe Kerk        Zuiderkerk

Oude Kerk       Nieuwe Kerk        Zuiderkerk