Welkom op de Alpha-cursus najaar 2018!

Van 06.09.2018 19:30 tot 06.09.2018 21:30
Categorieën: De gemeente

De Alpha-cursus is een oriëntatie cursus over het christelijk geloof en maakt op een eigentijdse manier duidelijk wat christenen geloven. Jong of oud, gelovig of niet gelovig, vragen of twijfels: u/jij bent van harte welkom op de Alpha-cursus die in september voor de 4e keer van start gaat in de Hervormde Gemeente van Putten.

Op 6 sept. a.s. is er een informatieavond waarop vrijblijvend kennis gemaakt kan worden met Alpha. Deze avond (evenals de hele cursus) wordt gehouden in de Zuiderkerk, Beulekampersteeg 3 in Putten en begint om 19.30 uur. Daarna mag u/jij beslissen of u/jij mee wilt doen. De cursus zelf start op 20 sept. en eindigt op 6 dec.. Tijdens tien interactieve en gezellige bijeenkomsten op donderdagavond, die alle met een maaltijd beginnen, komen de belangrijkste aspecten van het christelijk geloof aan de orde. Misschien zit je al jaren in de kerk en vraag je je wel eens af wat je nu eigenlijk gelooft. Ook dan biedt Alpha je belangrijke verdieping. Wellicht ken je iemand in je buurt, vriendenkring, familie of op je werk die je kennis wilt laten maken met de basis van het christelijk geloof. Je kunt iemand op de Alpha-cursus wijzen maar ook samen de Alpha-cursus volgen. Deelname aan deze cursus is gratis. Voor meer informatie over inhoud, opgave en data van de cursus:

Cora van de Kamp

Alpha@kerknetputten.nl