Start nieuw zangseizoen Mannenkoor Fontanus

Van 30.08.2016 20:00 tot 30.08.2016 22:00
Bij De Aker
Categorieën: De gemeente

Net als voor velen ligt ook voor de mannen van het Christelijk Interkerkelijk Mannenkoor Fontanus de vakantie weer achter de rug. Op dinsdag 30 augustus starten de repetities weer, op het gebruikelijke tijdstip van 20:00 uur, in De Aker, Fontanusplein 2, Putten.

Er start weer een nieuw en tevens druk seizoen.

Op 1 oktober verleent het koor zijn medewerking bij de razzia herdenking in Putten. Op 5 oktober bestaat het koor 40 jaar. Dit zal niet ongemerkt voorbij gaan en het koor houdt daarvoor een jubileumconcert op 8 oktober in de Oude kerk te Putten. Naast bovengenoemde datums staat er nog veel meer op de agenda.

Denkt u/jij na het lezen van dit bericht dat dit koor best iets voor u/jou zou kunnen zijn? Aarzel dan niet en woon vrijblijvend een repetitie avond bij.

Meer informatie over het koor kunt u vinden op www.mannenkoorfontanus.nl