Vrouwen in Contact – Zuid

Van 07.09.2016 20:00 tot 07.09.2016 22:30
Categorieën: Vrouwen in contact

Hierbij nodigen wij u/jou van harte uit op woensdagavond 7 september in de zaal bij de Zuiderkerk, Beulekampersteeg 3 in Putten. Wij hebben voor deze avond Marianne Grandia uitgenodigd.

Marianne Grandia was jarenlang secretaresse, maar kreeg steeds vaker en meer van God liefde voor vrouwen die Hij op haar pad plaatste. Ze heeft in 2009 haar baan opgezegd om hier meer aandacht aan te kunnen besteden. Ze heeft de cursus pastorale hulpverlening gevolgd en de Stichting Selah opgericht, waarin ze vrouwen Bijbelse principes aanreikt voor hersel en bloei. Ze vindt het heerlijk om door middel van gesprekken, themaweekenden en lezingen iets te mogen weerspiegelen van de liefde en genade van God.

Ook heeft ze diverse romans geschreven, o.a. ‘Witter dan sneeuw’ en ‘Hemeldauw’. Daarnaast vertaalt ze romans en schrijft ze blogs voor Puur! Vandaag.

Het thema voor de avond is: Van muurbloem tot zonnebloem!

Het belooft weer een boeiende avond te worden. We nodigen jullie allemaal van harte uit om hierbij aanwezig te zijn.

De avond begint om 20.00 uur, inloop vanaf 19.30 uur. Plaats: Zuiderkerk, Beulekampersteeg 3 in Putten. De toegang is gratis, wel wordt er een collecte gehouden voor de bestrijding van de onkosten.

Opgeven kan bij Jannet Tomassen via de mail of telefonisch 0341-361005. Van harte welkom!

Contactpersoon Vrouwen in Contact-Zuid: Jeannette Roordink, tel. 0341-492600.