The Psalm Project

Van 11.06.2016 20:00 tot 11.06.2016 22:00
Bij Oude Kerk
Categorieën: De gemeente

Het is écht waar, op D.V. zaterdagavond 11 juni komt The Psalm Project naar Putten. Ze treden om 20.00 uur op in de Oude Kerk, als afsluiting van het winterwerk. Al eeuwenlang worden de psalmen gezongen. Liederen die je meenemen door de diepe dalen van het leven, maar ook psalmen die het uitzingen van vreugde. The Psalm Project bewerkt de bij velen bekende melodieën van het Geneefse Psalter tot hedendaagse composities. Daardoor wil The Psalm Project de Psalmen ook voor de toekomstige generaties levend houden en recht doen aan de vaak prachtige melodieën en bekende melodieën van het Geneefs Psalter. Een concert voor jong en oud uit de gemeente! U kunt gratis kaarten reserveren via www.zingenindekerk.nl. Hopelijk tot ziens!