Pinksterpad

Van 16.05.2016 13:45 tot 16.05.2016 17:00
Categorieën: De gemeente

In de vorige kerkbode is al vermeld dat op 2e pinksterdag (16 mei) een wandeling wordt georganiseerd die we Pinksterpad noemen. Aan de hand van een routebeschrijving in de prachtige omgeving van Gerven wandelen we ongeveer anderhalf uur, waarbij de onderlinge gesprekken misschien wel over Pinksteren gaan. Ook is speciaal met een bijzondere puzzeltocht aan de kinderen gedacht. Wie 10 km te ver vindt, kan kiezen voor een route van ongeveer de halve lengte.

We willen op 16 mei om 13.45 uur in de kerkzaal van de Zuiderkerk een start maken. Na een korte introductie waarbij we ook wat zingen, begeleid door een aantal muzikanten, worden we met de nodige instructie op Pinksterpad gestuurd.

U merkt dat dit bericht is geplaatst onder de rubriek Evangelisatiecommissie. Hieruit blijkt de betrokkenheid van de EC bij deze kerkelijke activiteit waarbij ieder gemeentelid wordt uitgenodigd. Sterker nog: U kunt in dit verband ook een belangrijke rol spelen. Waarom zou u uw buurman of een andere goede kennis die niet zo bij de kerk betrokken is, niet uitnodigen om samen op 2e pinksterdag een gezellige wandeling te maken?

Omdat de organisatie afhankelijk is van het aantal deelnemers, stellen we het op prijs als u zich aanmeldt als deelnemer. Dat kan via de e-mail: . Of telefonisch: 0341-361686.

pinksterpad2016