Paasjubel 2015

Van 05.04.2015 07:30 tot 05.04.2015 08:00

Op D.V. zondag 5 April, eerste paasdag, organiseert de Interkerkelijke Evangelisatie- Commissie opnieuw een ‘Paas Jubel’ waar in Putten op een aantal locaties (Klaverstraat, Lupinehofplein en Windhalmstraat) Paasliederen gezongen zullen worden. Wij nodigen ouderen en jongeren uit die getuigen willen van de Opgestane Christus in een tijd waarin vervolging van onze mede broeders en zusters toeneemt en wij in vrijheid bijeen mogen komen, dus sta in voor uw en jou overtuiging! Nog is er de tijd om er voor uit te komen wie u dient.

“Kom ga met ons en doe als wij!” U wordt vriendelijk verzocht om op het parkeerterrein aan de Klaverstraat te verzamelen en vervolgens gaan wij allen, lopend, indien mogelijk, naar de volgende zanglocaties. Het Paas Appèl begint om 07:30 uur en vooraf wordt het paasevangelie voorgelezen. Liturgieën zijn aanwezig en muzikaal worden wij ondersteund door het koper-ensemble ‘Excelsior’ onder leiding van de heer Gellius Kaars Sijpesteijn. We hopen op een goede opkomst en droog weer. Voor informatie kunt u contact opnemen met Fred Renes, tel: 0341-492714 (na 19.00 uur). U wordt hartelijk uitgenodigd!

De Interkerkelijke

Evangelisatie Commissie Putten