Hart voor Israël

Van 16.11.2019 19:30 tot 16.11.2019 22:00
Categorieën: Vorming en toerusting

Ds. Snaterse van de Protestantse Raad voor Kerk en Israël schreef onlangs over zijn houding tegenover Israël: Israël is meer dan mijn schuldgevoel, meer dan mijn voorliefde en meer dan voorwerp van een interessante studie. Israël is voor mij Gods trouw in levende lijve. Alleen al hierom blijft het belangrijk vast te houden aan onze onopgeefbare verbondenheid met het volk van Israël.

Kortom, hij heeft een hart voor Israël. En vanuit die grondhouding onderneemt onze interkerkelijke werkgroep Hart voor Israël veel activiteiten ten bate van kwetsbare jongeren met een meervoudige handicap aldaar. Onze actie voor de zorggroep ALEH wordt op zaterdag 16 nov. 2019 afgesloten met een grote slotavond in de Gereformeerde Kerk aan de Achterstraat, aanvang 19.30 uur. Medewerking zal worden verleend door ds. A.L. van Zwet (overdenking), de Jonge Luitjes en DJoy o.l.v. Martine v.d. Hazel en het gospelkoor Inspiration. De toegang is vrij, maar er zal wel een collecte voor ALEH gehouden worden. Ten slotte zal het verrassend hoge eindbedrag van deze actie door Ceel de Vries overhandigd worden. Wij nodigen u allen uit hierbij aanwezig te zijn om zo uw betrokkenheid met het volk van Israël te onderstrepen. Allen welkom!

Namens de werkgroep,

NL73ABNA0617407835